Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier: ForumGaming: GamesDead or Alive 6
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Dead or Alive 6

Geweldig een nieuwe DOA game! anyway de facebook groep is al een tijdje flink in discussie over deze nieuwe game. Volgend jaar komt deze nieuwe DOA game. Ik ga deze game zeker op launch kopen. Er zitten een aantal nieuwe personages tussen. De personages uit de Virtua fighter games zitten er nu niet meer bij.

doa facebook fanpage:

https://www.facebook.com/groups/554917904657660/?fref=nf

Vind de games leuk uitzien, maar ben nooit goed geweest in DOA 😀

Toch wil ik deze wel een keer proberen, ga jij hem op release kopen Fisher007? (15 februari 2019)

op internet en doa fanpages gaat het gerucht dat Kazuma Kiryu in DOA 6 zit! Dit kan wel kloppen want Sega heeft ook de goedkeuring gegeven aan TeamNinja voor Virtua Fighters personages in DOA5. Ik ben benieuwd!Tecmo heeft steeds aangeven geen gast personages in doa6 te stoppen.

deze foto staat op de fanpage....

Geüploade bestanden:
  • Je dient in te loggen om toegang te hebben tot bestanden.

Ga je een beetje het Soul Calibur effect krijgen, maar ik zou het wel vet vinden.

Citaat van Linksquest op 27 december 2018, 15:14

Ga je een beetje het Soul Calibur effect krijgen, maar ik zou het wel vet vinden.

zijn in doa 5 al veel gast fighters geweest uit de virtua fighter, Ninja Gaiden en King of fighters games. Wat ik tof vind ik dat bijvoorbeeld Pai hetzelfde bestuurd en speet als in virtua fighter 5. zeer tof gedaan.

Oke, dat wist ik niet. Heb Virtua Fighter maar 1 deel van gespeeld, net als Ninja Gaiden. King of Fighters helaas nooit.

Citaat van Fisher007 op 2 januari 2019, 20:24

Wat ik tof vind ik dat bijvoorbeeld Pai hetzelfde bestuurd en speet als in virtua fighter 5. zeer tof gedaan.

Dat is zeker tof, zo moet het ook vind ik persoonlijk.

Ga jij ook doa 6 kopen?

Misschien ooit, niet op release. Als ik kijk hoe vaak ik deel 5 heb gespeeld, denk ik misschien wel pas als hij €20,00 is.

Lees net dat de release datum niet 15 februari 2019 maar naar 1 maart 2019 is verschoven, ze zouden bij Koei Tecmo de extra tijd willen gebruiken om de balans, gameplay en expressiviteit te verfijnen.

ik heb de beta versie van deel 6 goed gespeeld. Ik vind de gameplay nu veel sneller gaan...deel 6 voelt een beetje als DOA 4..snelheid. Ik ben wel van deze beta onder de indruk.