Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier: ForumGaming Community: GamecornerE3 2019
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

E3 2019

Dit is een topic over de E3 van 2019, hierin kunnen we over de E3 in het algemeen praten.

Hieronder de liveshows herhaling.

Eindelijk een release datum en een nieuwe trailer. Gears 5 komt op 10 september uit.

Leuk nieuws voor je Fisher007, Cyberpunk 2077 komt op 16 april 2020 uit. Hieronder nog een nieuwe trailer

Tevens is er ook een collectors Edition uitgelekt, wel een stevige prijs van €219,99

Voor mij nog steeds niet een game die ik me op release, nog in het eerste jaar ga halen.

Bleeding Edge is onthuld, zie hieronder de trailer

Nieuwe Ori game verschijnt 11 februari 2020 en heet "Ori and the Will of the Wisps", hieronder een trailer.

Halo: Infinite als launch-titel voor de nieuwe Xbox console, momenteel nog onder de naam Scarlet. Hieronder de trailer van Halo

Microsoft heeft de nieuwe console, onder de naam Project Scarlett bekend gemaakt. Project Scarlett verschijnt eind 2020. Heel veel is nog niet bekend maar hieronder de eerste video.

Actie-rpg The Outer Worlds verschijnt 25 oktober, hieronder een trailer.

Minecraft Dungeons verschijnt in de lente van 2020 voor de PC en Xbox One.

Trailer van Battletoads eindelijk onthuld.

E3 trailer van Star Wars Jedi: Fallen Order werd bij Microsoft getoond.

Microsoft heet tijdens de E3 van 2019 laten weten dat er een nieuwe versie uitkomt van de Elite controller. Deze heeft meer dan 30 nieuwe functies en een ingebouwde accu die z'n 40 uur mee gaat.

De Blair Witch-game verschijnt op 30 augustus voor Xbox One en pc, hieronder een trailer

Wasteland 3 trailer onthuld.

Dying Light 2 verschijnt in de lente van 2020 voor de Xbox One, PS4 en pc, hieronder de nieuwe trailer.

Elden Ring onthuld, deze komt uit voor de PlayStation 4, Xbox One en pc. Hieronder de trailer.

Phantasy Star Online 2 komt in de lente van 2020 naar het Westen, hieronder een trailer.

Borderlands 2-dlc Commander Lilith & The Fight for Sanctuary nu beschikbaar en tot 8 juli gratis te downloaden.

10 minuten aan gameplay zijn vrijgegeven worden van de nieuwe Multiplayer mode Escape

Xbox was goed. ben blij dat niet ben wakker gebleven voor bethesda schijnt echt slecht te zijn geweest

Ik kon helaas dit keer niet kijken i.v.m. werken. Veel schietspellen inderdaad wat ik tot nu toe heb gezien. Van alles wat ik tot nu toe gezien heb was alleen Gears 5 interessant, maar ook daar vond ik te weinig gezien te hebben.