Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier: ForumGaming: GamesPC GamesForza Street
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Forza Street

De populaire Forze Motorsport games komt nu als een Free to Play game naar de PC, ook komt hij eind dit jaar naar de iOS en Android platformen, maar in dit topic gaat het alleen om de PC versie. Om dit spel te kunnen spelen heb je Windows 10 nodig en kun je hem exclusief gratis via de Microsoft Store downloaden. Game bevat microtransacties dus houd daar rekening mee. De systeemeisen heb ik in de bijlage als foto toegevoegd.

Wie van jullie gaat deze game proberen? Ik wil hem wel eens downloaden om te kijken of het wat is.

Geüploade bestanden:
  • Je dient in te loggen om toegang te hebben tot bestanden.

Ik heb net even een half uurtje gespeeld, is een typische mobile game, maar wel grappig.

Wel zitten er een soort van Lootboxen in, dit vind ik wel weer jammer, tenminste op het gratis gedeelte. Je krijgt namelijk 1x per dag een gratis auto en welke je krijgt is een gok, maar ik ga er van uit dat het bij betaalde credit net zo zal zijn. Maar goed, spel is leuk voor even snel een rondje te doen, je geeft gas, remt en gebruikt NOS (turbo), sturen gaat van zelf.

Wat moet ik me precies voorstellen met alleen gas geven?

Zoals ik het eigenlijk zeg, je drukt de linker muisknop in om gas te geven, je laat hem op het juiste moment los en geeft weer gas op het juiste moment, word met geel en rood aangeven. Verder gebruik je voor turbo de rechter muisknop als je balkje vol is.

Het spel bestaat uit seizoenen en ik heb nu deel 1, 2 en 3 100% gehaald, inmiddels ben ik ook Level 13 van rang. Levels ga je alleen hoger door middel van het upgrade van je auto, dat is helaas niet altijd even makkelijk.

Het spel kent ook voor mensen met een Xbox Live ID ook achievements, mijn score vind je op onderstaande link, ja het spel staat daar onder Miami Street, waarom die naam daar anders is geen idee.

https://www.exophase.com/game/miami-street-xbox/achievements/#777051

Heb toch al een aardige collectie aan auto's 😀