Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Game Soundtrack

Wat vinden jullie van het Game Soundtrack project
Goed, muziek en reviews zijn prima:2 Votes · 100,00%
Goed, maar alleen de muziek is prima:0 Votes · 0,00%
Goed, maar alleen de review is prima.:0 Votes · 0,00%
Slecht, past niet bij Linksquest.nl:0 Votes · 0,00%
2 Participants

Ik had het al in Vraag het aan Linksquest 118 al aangegeven dat ik iets met mijn Game Vinyl collectie wilde gaan doen. Ik heb een experiment video online gezet, deze kun je hieronder terug zien.

The Last of Us Part 2 Vinyl (7-Inch)

Ik heb extra dat speciale frame gemaakt en het standaard camera geluid gebruikt (ook niet de speciale microfoon), om er voor te zorgen dat de video online blijft. Tot nu toe gaat er buiten de copyright claim dat ik er niks op mag verdienen alles goed, filmpje is gewoon wereldwijd online zonder beperkingen. Wat vinden jullie van deze manier en van dit project? Ik heb tevens ook een link naar de winkel waar je hem kunt kopen gezet bij de omschrijving om zo te laten zien dat het voor promotie doeleinde bedoeld is.

Tevens ben ik van plan van deze verzameling ook met en met reviews te doen, wat vinden jullie ervan?

Ik vind het een leuk idee, brengt weer wat aparts naar je website. Van mij mag je nog meer van deze video's maken en een review is ook een leuke toevoeging.

Mooi om te horen, review van The Last of Us 2 Vinyl komt binnenkort, andere platen zal nog een week of 2 duren voor nummer 2 komt.

Heb je review gezien, erg leuk zo. Zal hem even toevoegen.

The Last of Us Part 2 Vinyl (7-Inch)

Komen er nog van deze video's of was het maar 1 malige?

Voor nu ga ik er nog mee door, dus heb een 2de al opgenomen, deze zal uit 2 parts bestaan en 1 review.

Zal binnen 2 weken verschijnen.

O dat is mooi, ben benieuwd welke.

Das een verrassing, maar de eerste zal waarschijnlijk morgen geüpload worden.

Is online 😀 😀 😀

Contra Vinyl – Side A NES