Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Give Away: Mario + Rabbids Kingdom Battle - Collectors Cards (ACTIE VERLOPEN)

12

Ben jij fan van Mario? The Raving Rabbids? Of misschien wel alle 2? Dan heb ik leuk nieuws, want je kunt nu bij Linksquest.nl een pakje collecots cards van Mario + Rabbids Kingdom Battle winnen.

(Pakje is open gemaakt om te zien wat erin zit, kaarten zijn verder helemaal perfect)

Wat moet je doen?

Je moet een actief account hebben op Linksquest.nl, op dit bericht reageren dat je mee doet en minimaal 5 serieuze berichten op het forum plaatsen. Het gaat hierbij natuurlijk om nieuwe berichten.

Op 1 juni 2019 maak ik de winnaar bekend, iedereen mag mee doen. Over de uitslag of loting kan niet worden gecorrespondeerd.

Succes.

Geüploade bestanden:
  • Je dient in te loggen om toegang te hebben tot bestanden.

Hallo ik wil wel graag mee doen hoor, alleen nog 5 topics vinden haha 🙂

Ja dat zeker, oude berichten tellen natuurlijk niet mee, heb screenshots gemaakt van de stand voor de actie 😀

mooie actie, ik doe graag mee voor mijn kleinzoon

Als een Nintendo Fanboy (Sinds 1981) kan ik geen nee zeggen 😉

Leuke actie, ik doe graag mee.

Hierbij schijf ik me zelf ook in

Ik schrijf me er ook graag voor in...ik win normaal niet snel iets...😁

Nog 2 dagen om mee te doen, dus tot vrijdag avond 23:59, alleen Samus heeft tot nu toe ook de 5 berichten geschreven. Alle andere deelnemers, vergeet niet die 5 nieuwe berichten te posten.

Mooi nieuws, ik heb nog een dicht pakje weten te bemachtigen van  Mario + Rabbids Kingdom Battle - Collectors Cards, de winnaar van deze actie zal dan ook het dicht pakje krijgen en dus de kaarten zijn een verassing.

Ik zal direct nadat ik de winnaar bekend heb gemaakt een nieuw topic aanmaken met nog een keer deze actie.

12