Forum

Forum breadcrumbs - You are here:ForumGaming: GamesPlaystationGod of War (2018)
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

God of War (2018)

Dit is het topic over God of War voor de Playstation 4 uit 2018. Deze is bij de Game Choice Awards de game van het jaar geworden.

Ik ga er waarschijnlijk dit weekend aan beginnen, zal indien mogelijk ook livestreamen. Wie van jullie speelt ook dit spel? of heeft dit spel gespeeld?

ik zag hem je spelen om eerlijk te zijn hebben ze deze game weer stuk gemaakt door er een sandbox game van te maken, waardeloos.

Ik heb alleen deel 1 gespeeld en dat was meer een hack and slash game. Ik vind deze niet zo verkeerd, vind vooral de muziek erg mooi.

Ik heb de game uitgespeeld, wat een geweldige game, hier mijn laatste livestream.

LET OP,  spoiler Alert. Het laatste gevecht zit erin, voor het geval mensen dat niet willen zien.

Mijn review volgt binnenkort.

Zag er tof uit, zou bijna voor deze game een Playstation willen aanschaffen, misschien ooit.

Die game is ook echt geweldig 😀 Kan nog zo veel meer ontdekken, daar me ook nog een keer aan geven.

Binnenkort ga ik deze game ook spelen. Ik ben nog steeds fan van deel 1 en 2 op de ps2. Deze games waren voor hun tijd zeer epic.

Ik moet me die remake eens kopen voor de Playstation 3.