Forum

Forum breadcrumbs - You are here:ForumGaming: GamesNintendoHyrule Warriors
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Hyrule Warriors

12

Hyrule Warriors is een spin-offs van The Legend of Zelda.
Is een hack and slash-spel ontwikkeld door Omega Force en Team Ninja voor de Wii U / 3DS / Switch.

Hyrule Warriors mixt het hack and slash vechtgenre uit de Dynasty Warriors-serie computerspellen met de setting en karakters van Nintendo's The Legend of Zelda.
In het spel ligt de nadruk meer op gevecht dan in andere spellen uit de Zelda-serie.

Het spel speelt zich af in Hyrule buiten de officiële Zelda-tijdlijn. Antagonist Ganondorf is verslagen en zijn ziel werd versplinterd in vier fragmenten. Hij probeert nu via Cia, een beschermer van de Triforce-balans, weer te herrijzen. Cia raakt gefascineerd door de kracht van een legende, en wordt geconsumeerd door haar verlangen. Hierdoor opent zij de Poort der Zielen, een portaal naar verschillende tijdruimte realiteiten van Hyrule, en verzamelt daarbij een leger van monsters. Ze probeert de Triforce te herenigen en zo Hyrule te veroveren.

Deze spel is echt super leuk en alle Zelda werelden kom bij elkaar.

Deze spel heb ik voor de volgende systemen:
- Nintendo WiiU (Hyrule Warriors)
- Nintendo 3DS (Hyrule Warriors Legends)
- Nintendo Swith (Hyrule Warriors Definitive Edition)

Als een echte 'The Legend of Zelda' fan ga ik voor 100% compleetheid van Definitive Edition!

Inderdaad een geweldige game,  ik heb ze zelf ook alle 3. Buiten de Switch versie (had geen speciale editie) heb ik grote editie, daar heb ik een Unboxing van gemaakt.

Hyrule Warriors Limited Edition

Hyrule Warriors Legends Limited Edition

Tevens heb ik ook van de 3DS versie en de Switch versie een Review gemaakt, toen die van de Wii U uit kwam was ik nog zo met reviews bezig als wat ik nu doe. Mochten jullie deze reviews willen zien.

Hyrule Warriors Legends

Hyrule Warriors: Definitive Edition

Citaat van Nimquest op 6 april 2019, 18:25

Als een echte 'The Legend of Zelda' fan ga ik voor 100% compleetheid van Definitive Edition!

Dat wil ik ook nog steeds doen, maar de laatste tijd kom ik weinig aan game toe en wil ik eerst die andere projecten af maken 😀

Zeer leuk spel, heb hem op de Wii U gespeeld, erg leuk.

Welk personage vind jij grappig in het spel?

Toon Lena vind ik wel cool 😀

Die is wel leuk, ik zelf speel toch liever gewoon met Link en dan het liefst het gewone Master Sword.

Geen andere die je leuk vind?

Vind elk poppetje wel wat hebben, maar vind het prettigste spelen.

Je bedoeld je vind Link het prettigste spelen?

12