Forum

Forum breadcrumbs - You are here:ForumLinksquest.nl: WebsiteProjectenLivestreams
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Livestreams

Het topic over mijn Livestreams.

Zoals jullie gemerkt hebben, heb ik de laatste tijd vaak Red Dead Redemption 2 gestreamd met hulp van de ingebouwde Twitch App voor de Xbox One. Helaas heeft deze app nu een update gekregen waardoor een balk nu rechts onder in de hoek staat en ik bepaalde informatie niet meer kan lezen. (zie foto). Hierdoor zal ik momenteel wat minder streamen totdat dit probleem opgelost is.

Playstation heeft dit probleem niet, zal zodra ik klaar met Red Dead Redemption 2, daar wat vaker streamen, tenzij er een fix komt natuurlijk. Ik houd jullie hier op de hoogte.

Geüploade bestanden:
  • Je dient in te loggen om toegang te hebben tot bestanden.

ik hoop dat er een oplossing komt! ik kijk graag naar je live stream....jammer als je hiervoor even moet stoppen.

Is alleen Xbox One probleem, Playstation 4 heeft dit niet.

Citaat van Linksquest op 5 december 2018, 19:10

Is alleen Xbox One probleem, Playstation 4 heeft dit niet.

Xbox -> microsoft -> alleen maar problemen.

Niet zomaar een update draaien, maar microsoft kennende zal het wel ge-pushed zijn -.-

Ik hoop voor je dat het snel opgelost is!!

Ik hoop het ook, was al eens het kijken naar een andere optie, maar dan kom ik op bij een raspberry Pi of een PC uit.

Bij beide opties moet ik gebruik maken van de Elgato GameCapture, tenminste zo ver ik gezien heb.