Forum

Forum breadcrumbs - You are here:ForumGaming: GamesNintendoMetroid Prime 4
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Metroid Prime 4

12

Dit is het topic over Metroid Prime 4

Dit is een titel waar ik wel naar uit kijk, jullie ook?

Van dit topic word ik blij, ik kijk zo uit naar dit spel, ook al is er nog niks over bekend 😀

Buiten bovenstaande video is er inderdaad nog niks bekend.

Vind ik wel jammer, maar hoop op een geweldige game. Misschien wel een bundel met de eerste 3 games erbij zou wel vet zijn 😀

Nooit Metroid gespeeld maar ben wel in geïnteresseerd. breath of the wild was ook echt me eerste zelda game ik wil op zelfde manier in Metroid gaan.

Ik hoop een ouderwetse Metroid geen first person shooter!

Citaat van Samus Aran op 18 januari 2019, 21:51

Vind ik wel jammer, maar hoop op een geweldige game. Misschien wel een bundel met de eerste 3 games erbij zou wel vet zijn ?

Dat zou inderdaad mooi zijn

Citaat van Monsternon op 19 januari 2019, 16:56

Nooit Metroid gespeeld maar ben wel in geïnteresseerd. breath of the wild was ook echt me eerste zelda game ik wil op zelfde manier in Metroid gaan.

Echt? Zou echt een keer als je een 3DS of N64 hebt Ocarina of Time proberen 😀

Citaat van Fisher007 op 19 januari 2019, 18:27

Ik hoop een ouderwetse Metroid geen first person shooter!

Ga er maar niet van uit dat deel 4 opeens van stijl gaat veranderen, als ze dat doen dan wijken ze wel extreem af van deze serie. Maar een compleet nieuwe serie in 2D kan natuurlijk altijd.

laatste beste Metroid blijft voor mij de  SNES versie. Wie weet wat ze met deze nieuwe game gaan doen. Ik vond het leuk dat de Wii versie 2D en 3D samen in de game was verwerkend.

Ik neem aan dat je Other M bedoeld? Metriod Prime 3 was gewoon in first persone Mode

Eindelijk weer iets bekend over de ontwikkeling 😀

12