Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Super Smash Bros. Ultimate

wie heeft deze game> ik wil graag iets meer over deze game weten! hoe speelt deze op de switch? is er een online mode?

Als het goed is krijg ik hem vandaag met de post binnen, had hem al 3 maanden geleden gereserveerd en betaald.

Zeker heeft hij een online mode, wel moet je een abonnement hebben van Nintendo online, kost โ‚ฌ19,99 per jaar en dan krijg je soms extra gratis DLC en gratis toegang tot NES games.

View this post on Instagram

Here we go!!!!

A post shared by Linksquest.nl (@linksquest) on

Ik ben hem nu aan het spelen, moet er even in komen, heb wat moeite met de besturing, maar dat komt meer omdat ik jaren de Gamecube controller heb gebruikt en nu met de Pro controller het spelen ben.

Je hebt 8 poppetjes tot je beschikking en de rest moet je vrijspelen, die komen zo ver mij nu bekend random tussen wedstrijden. Helaas me niet bij alle gelukt ze te verslaan ๐Ÿ˜€

kan je niet de cube controller gebruiken?

Zeker wel, maar dan heb je wel die Nintendo GameCube Controller-adapter! nodig, die heb ik gelukkig.

Maar ben te lui om deze te zoeken ? Maar je hebt ook een speciale Draadloze Switch controller die precies als de Gamecube controller uitziet, alleen is die niet in Europa te krijgen, in America of uitgekocht of Ebay prijzen.

Wireless Controller for Nintendo Switch – GameCube Style: Black

Ik heb een video gemaakt met een eerste indruk.

Eerste indruk van Super Smash Bros. Ultimate

Dit zegt genoeg ๐Ÿ˜€

Simon Belmond, wat een geweldig personage ?

Heb gisteren even deze game gespeeld, ben er nog altijd even slecht in.

whahaha, maar was ook nog altijd even leuk ๐Ÿ˜€

Heb nu alle personages vrijgespeeld ๐Ÿ˜€

Eindelijk ? Nu de story mode ?