Forum

Forum breadcrumbs - You are here:ForumGaming: HardwareNintendoNintendo Switch
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nintendo Switch

12

Dit is het topic over de Nintendo Switch.

Wie van jullie heeft deze console en wat vinden jullie ervan?

prachtig apparaat allen het online is om te huilen dat had gratis moeten blijven.

Die manier hoe het uitgewerkt door voice chat met de telefoon is inderdaad bagger. Je zou verwachten dat ze met de tijd mee zouden gaan.

€19,99 per jaar valt gelukkig nog mee, maar in plaats van gratis NES games zorg liever voor betere service met chatten.

Wat ik persoonlijk wel mooi vind is dat je grote games ook onderweg kunt spelen, nu doe ik dat heel, maar ook heel weinig, maar het is mooi dat het kan.

Ik doe het meenemen ook amper maar voor die 1 keer nog steeds leuk dat het kan. Misschien gebruik ik het in de toekomst wel meer

Welke games speel jij momenteel veel erop?

Ik speel momenteel veel Smash Bros ultimate erop. Ik vind het een hele leuke console en heb er veel plezier van. Ben soms vaak van huis en vind ik het mooi dat ik me games kan meenemen.

Momenteel speel ik veel smash en octopath traveler

Aangezien smash en octopath traveler vaker besproken word, er over in het speciale topic erover te praten. Weet alleen niet of van Octopath Traveler al eentje is.

Vraagje Linksquest, ik zie dat er nog geen review van de Switch zelf is, wel een eerste indruk, komt die nog?

Citaat van Linksquest op 9 februari 2019, 17:52

Aangezien smash en octopath traveler vaker besproken word, er over in het speciale topic erover te praten. Weet alleen niet of van Octopath Traveler al eentje is.

Van Smash is al een topic: https://linksquest.nl/forum/topic/nintendo-switch-super-smash-bros-ultimate/

Van Octopath Traveler heb ik eentje aangemaakt: https://linksquest.nl/forum/topic/octopath-traveler/

Citaat van Samus Aran op 11 februari 2019, 07:05

Vraagje Linksquest, ik zie dat er nog geen review van de Switch zelf is, wel een eerste indruk, komt die nog?

Die staat nog altijd op mijn opname lijst, maar geloof het of niet, maar ben nog heel veel achterstand reviews weg het werken en probeer ook pas uitgespeelde niet te lang op zich te laten wachten. Ik doe me best.

12