Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier: ForumGaming: HardwareNintendoNintendo Switch
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nintendo Switch

Ja die bedoelde ik inderdaad ๐Ÿ˜€

ik vraag me af wanneer een switch 2.0 komt?? wat denken jullie?

Die is al aangekondigd. Dit jaar komen 2 nieuwe Switch modellen.

Twee nieuwe Switch modellen dit jaar

Ben benieuwd naar die modellen, hopelijk niet dat we weer een model krijgen die bepaalde games exclusief gaan krijgen, zoals bij de 3DS.

Gebruiken jullie online? Zo ja is het beter zins het betaal systeem? Ik heb maar voor maandje gehad tijdje terug. Ben benieuwd of nog beter is geworden in die tijd.

ik gebruik het online gedeelte niet. Ik wil het in de toekomst wel gaan proberen. Er zijn voor mij nog geen online games die ik graag wil spelen op de Switch. Voor het huidige aanbod aan Nes games wil ik nog geen lid worden.

Ik merk in theorie geen verschil, maar je hebt het alleen nodig als je online wilt gaan spelen. Maar het bied gelukkig meer dan alleen online spelen. Zie mijn review.

Nintendo Online

Versie 8.0 van de Switch is er, bedoel de software update en niet een console ๐Ÿ˜€

https://gamer.nl/artikelen/nieuws/sorteer-je-games-met-de-nieuwe-switch-firmware-update-2/

Goed dat je het er even bij vermeld ๐Ÿ˜€

save date naar een ander systeem.....................waar blijft de savedata backup op een sd kaartje????? Beetje moeilijk een backup te maken naar een andere switch als je huidige defect is,