Forum

Forum breadcrumbs - You are here:ForumGaming: HardwarePlayStation 1 Classic (mini)
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

PlayStation 1 Classic (mini)

12

klopt ik mis ook een hoop games. Sony heeft deze console wel getset met volgende games:

- tomb raider 1 en 2

-suikoden

- silent hill

-Tomba

- paraside eve

-harry potter

-soul reaver

raar dat ze hebben besloten om deze games toch niet toe te voegen. Als deze games erbij hadden gezet was het een heel ander verhaal geweest.

Er is nog iets bekend.....je kan doormiddel van een usb toetsenbord in de emulator settings komen van deze console. als je een game start druk je op esc. Je kan dan gewoon alle games op 60herz laten draaien. Dit is geen hack....maar een normale optie van de emulator. Wel appart..........gamers op het interner zijn hier achter gekomen.

een persoonlijke update. ik ben nog zeer tevreden en vermaak me zeer goed met persona en resident evil.

Ik heb al gehoord dat hij gehackt is, maar daar zou ik hem nu niet voor kopen.

Die Rainbow Six zou trouwens door het ontbreken van de Analoge Sticks onspeelbaar zijn heb ik gehoord.

Citaat van Linksquest op 9 december 2018, 17:42

Ik heb al gehoord dat hij gehackt is, maar daar zou ik hem nu niet voor kopen.

Die Rainbow Six zou trouwens door het ontbreken van de Analoge Sticks onspeelbaar zijn heb ik gehoord.

Gehackt is een groot woord. Ik denk dat deze console in de toekomst bijna alle ps games kan afspelen via een usb stick. Ik houd me hier niet mee bezig.

Rainbow sicks ondersteund de classic controller en de Dualchock 1 controller. Hij is zonder analoge sticks dus gewoon speelbaar.

Ik zeg ook niet dat hij niet speelbaar is, maar hoorde van veel mensen dat hij erg lastig te spelen is zonder de analoge sticks. Maar dit is wel iets dat ik een keer bij jouw wil testen.

klopt iedere first person shooter zonder  twee analoge sticks spelen zuigt

12