Forum

Forum breadcrumbs - You are here:ForumGaming: HardwarePlaystationPlaystation Vita
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Playstation Vita

12

hardware topic voor de Vita. Ik ga dit topic verder onderhouden. Ik probeer de Vita in leven te houden. Vragen over Vita hardware? stel ze maar! Ook vragen over de Vita Tv kunnen binnen dit topic. Ik zal de komende tijd meer over nieuwe Vita games posten op dit forum binnen een ander board.

Ik heb altijd weinig met handheld gehad en het enige dat ik vaak op de Vita heb gespeeld was Uncharted: Golden Abyss.

Kwa mogelijkheden was het geen verkeerd apparaat.

Zal je ooit nog een Vita aanschaffen?

Denk ik niet, voor 1 game?

Nieuws update over de vita. Zie link naar game Nieuws binnen dit forum.

https://linksquest.nl/forum/topic/sony-stopt-met-de-productie-van-de-vita/#postid-979

Weet wat niet snap mij heel slim leek. gooi dingen als snapchat whatsapp er op. maak er handheld van met mobiel functies. Voor puur gamen koop dit soort apparaten niet meer het heeft meer functies nodig.

Het is en blijft een handheld, als je naar de 3DS kijkt die verkoopt toch ook en heeft deze functies ook niet.

Ja okay de games moeten voorrang blijven krijgen wat sony ook niet deed. Maar je kan ook gamen op mobiel maar is geen hoogt functie. waarom geen whatsapp op handheld gewoon er bij?

Ik weet niet of dat te maken heeft met een sim-kaart, er moet namelijk een telefoonnummer aan gekoppeld zijn.

Dat is waar daar heb ik niet aan gedacht

12