Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier: ForumGaming: GamesStarlink: Battle for Atlas
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Starlink: Battle for Atlas

12

Dit is het topic voor Starlink: Battle for Atlas, deze is in 2018 uitgekomen voor de Nintendo Switch, Xbox One en Playstation 4. De Nintendo Switch versie heeft een andere starter pack, dit omdat in deze versie StarFox exclusief in voor komt.

Wie van jullie speelt dit spel ook, ik ben er vandaag aan begonnen en speel hem op de Nintendo Switch.

Lijkt me niet zo leuk, maar vooral ook duur.

Hij is niet slecht, niet super, maar niet verkeerd. Zit nu op een saai stuk, veel het zelfde doen, maar dat komt ook omdat ik veel submissies het doen ben om sterker te worden 😀

Ik lees net op Tweakers.net dat er een gratis en betaalde DLC uit komen, bij de betaalde gaat het om nieuwe digitale wapens en personages. Ook komt er een PC versie, die met hulp van de Xbox One of Playstation 4 controller gespeeld kan worden.

Bron: https://tweakers.net/nieuws/152034/starlink-battle-for-atlas-krijgt-volgende-week-gratis-uitbreiding-en-pc-versie.html

Star Fox theme is StarLink is vet 😀

Die is inderdaad vet, bevalt de game een beetje?

Jazeker, grote game, genoeg te ontdekken, heb alleen momenteel zo weinig tijd.

Heb jij ook die andere Starfox personages gekocht.

Nee nog niet, vind €19,99 ook wat prijzig om eerlijk te zijn.

Heb de story mode nu ook uitgespeeld, tot nu toe 19 uur gespeeld, kan gelukkig nog veel extra missies doen wat ik zeker met de tijd ga doen.

12