Forum

Forum breadcrumbs - You are here:ForumLinksquest.nl: WebsiteStoppen met Google+
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Stoppen met Google+

Google heeft bekend gemaakt te stoppen met Google+ en dat de service op 2 april zal stoppen. Ik heb daarom besloten om nu al met mijn Google+ te stoppen. Icoontje zal van de website gehaald worden.

Lees het artikel op: https://tweakers.net/nieuws/148580/google-begint-volgende-week-met-uitschakelen-van-google+.html

Facebook, Twitter en Instagram blijf ik gewoon ondersteunen.

Had gisteren al van Google zelf een mail gekregen dat de service ging stoppen, terwijl ik hem zelf nooit geactiveerd heb.

Maar vind het wel slim van je om er nu al mee te stoppen als ze toch over 2 maanden gaan stoppen.

Citaat van Samus Aran op 3 februari 2019, 10:59

Had gisteren al van Google zelf een mail gekregen dat de service ging stoppen, terwijl ik hem zelf nooit geactiveerd heb.

Als je een android telefoon hebt, maak je meestal automatisch een Google account aan, dan heb je automatisch een Google+, Google Drive en YouTube account (vast nog wel andere Google zooi πŸ˜€ )

Maar vind het wel slim van je om er nu al mee te stoppen als ze toch over 2 maanden gaan stoppen.

Ja daarom, ga je nog iets moeite stoppen dat toch gaat stoppen.

Citaat van Linksquest op 4 februari 2019, 17:25

Als je een android telefoon hebt, maak je meestal automatisch een Google account aan, dan heb je automatisch een Google+, Google Drive en YouTube account (vast nog wel andere Google zooi ? )

Oke, weet ik dat ook meteen πŸ˜€