Forum

Forum breadcrumbs - You are here:ForumGaming: GamesNintendoSuper Mario Maker 2
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Super Mario Maker 2

12

Oke, maar dan een bedrag van €70,00 voor alleen een stealcase?

Daar zit wel 1 jaar Nintendo Online bij ter waarde van €19,99. Dus in theorie betaal je maar €50,01 voor het spel. Ik zelf heb wel al Nintendo Online en wil straks toch verlengen, dus voor mij loont zich die actie. Ik heb de game inmiddels gereserveerd.

A oke, had ik overheen gelezen.

Vannacht was er een Speciale Super Mario Maker 2 direct, daarin is onder andere aangekondigd worden dat er een verhaalmodus in het spel aanwezig is. De direct terug zien kun je hier:

Mocht je de video niet willen zien, de jongens van Daily Nintendo hebben er een heel stuk over geschreven.

[Direct] Alle nieuwtjes over Super Mario Maker 2

Word nog heel leuk, had vannacht omdat ik niet kon slapen live gekeken, denk dat ik hem ook ga reserveren

Ik vond deel 1 op de wiiu en 3ds niet leuk..........Ik denk deze ook te laten liggen. Ik moet wel zeggen dat ik het een interessante game vind, vooral hoop ik dat het online gedeelte nu goed werkt.

Waarom vond je ze niet leuk dan?

Nog een video met meer informatie.

Citaat van Fisher007 op 16 mei 2019, 20:02

Ik vond deel 1 op de wiiu en 3ds niet leuk..........Ik denk deze ook te laten liggen. Ik moet wel zeggen dat ik het een interessante game vind, vooral hoop ik dat het online gedeelte nu goed werkt.

Citaat van Samus Aran op 17 mei 2019, 15:54

Waarom vond je ze niet leuk dan?

Dat zou ik ook wel willen weten.

12