Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Volgende generatie game consoles

Het laatste vlog van Linksquest heeft bij mij wat los gemaakt. Ik zit eraan te denken om de volgende generatie consoles maar een console te kopen. Ik wil geen Playstation en Xbox meer samen. de volgende generatie wil ik enkel een ps5 en en geen xbox two. (misschien koop ik de xbox two dan wel jaren later als deze zeer sterk is afgeprijsd Β en goede exclusieve games heeft).

Hoe denken jullie hierover? Het hebben van een Playstation en een Xbox is nu vrijwel nutteloos. Een Switch naast een ps4 hebben vind ik wat anders. Nintendo geeft mij veel exclusieve games die ik niet op een andere console kan spelen.

Ik denk er ook zo over, op dit moment pak ik beide niet op release. Mede ook om te kijken wat de systemen precies gaan doen en ik nog te veel games hebben liggen.

Ik neem aan dat je deze blog bedoeld, aangezien ik daar je reactie op moest goedkeuren.

Een uit de hand gelopen hobby en de gevolgen daarvan

Ook ik heb nog veel spellen liggen en dat is ook de reden waarom ik nog geen ps4 of een one heb aangeschaft. Wel onlangs de nieuwe pokemon switch gehaald maar vind de spellen daar nog veel te duur op. Ik ga geen €60 voor een spel betalen

Ik wil dat ook meer gaan verminderen, alleen nog de echte toppers voor mij op release πŸ˜€

Ik had eens geteld, nog 450 games liggen die ik nog moet spelen.

Hoeveel? 450!!!!!!!

Ik kom er nog in een vlog komened week op terug, is opgenomen maar moet hem nog bewerken πŸ˜€

Ben eens benieuwd naar je uitleg πŸ˜›

Citaat van Linksquest op 1 maart 2019, 18:09

Ik wil dat ook meer gaan verminderen, alleen nog de echte toppers voor mij op release πŸ˜€

Ik had eens geteld, nog 450 games liggen die ik nog moet spelen.

Als je er vanaf wilt bel Β je maar even πŸ˜‰

Volgens mij had je al een keer een flinke lading gekregen πŸ˜€

Maar goed, er gaan weer genoeg geruchten over de nieuwe generatie spelcomputers, wat hopen jullie dat ze minimaal moeten gaan leveren?

Ik ben dan alleen Nintendo, maar support voor oude mediums zou wel fijn zijn, meestal gaat de console eerder kapot dan de games en dan is het wel fijn als je deze nog steeds kunt spelen.