Forum

Forum breadcrumbs - You are here:ForumGaming: AccessoiresXbox One Elite Controller
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Xbox One Elite Controller

Dit is een geweldige controller, speel hier erg graag op.

Hier mijn Unboxing

Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller

Hier mijn review

Microsoft Xbox Elite Wireless Controller

Wat vinden jullie van deze controller?

persoonlijk vind ik dit een onding. Ik heb hem gehad en meteen verkocht. De knoppen vallen er steeds af......en de programeer knoppen zijn voor de meeste games zeer overbodig. De prijs? lol come on!

Dat van die knoppen heb ik geen last, maar toch voor bepaalde games zijn de instellingen wel handig, denk hierbij voornamelijk bij race en schiet spellen.

Citaat van Linksquest op 9 december 2018, 17:40

Dat van die knoppen heb ik geen last, maar toch voor bepaalde games zijn de instellingen wel handig, denk hierbij voornamelijk bij race en schiet spellen.

voor welke game gebruik je hem het liefste?

Gebruik hem op dit moment voor alle games, speelt zo heerlijk. Eerste game die ik er mee gespeeld heb was Battlefield 1

heb je ook red dead 2 ermee gespeeld? is er voor iedere game een aparte instelling te downloaden voor de pro controller ?

Ja heb ik, je kunt 2 instellingen plaatsen, maar geloof wel voor meerdere opslaan,

ziet er leuk uit, maar €150 voor een controller ???

in nog geen 150 jaar dat ik dat eraan uit ga geven

Ik heb nog duurdere controllers gezien, maar geloof me, als je veel Xbox speelt, of alleen maar, dan haal je het geld er wel uit.